En pingisboll

2010-02-05 | 23:47:49
Känns som Lillebror ploppat ner pappas pingisboll i halsen, obekvämt!
2 dagen med pencilin avklarad och nu hoppas jag på förbättring, vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till. Sitter mest framför datorn i mamma och pappas rum med altandörren på vid gavel för att få in så mycket kyla som möjligt, känns mycket lättare att andas då.

När man var liten var halsfluss kul. Ärligt, jag tyckte faktiskt om att få det. Man behövde inte ha speciellt ont i halsen, man slapp dagis och fick glass till frukost! Vet att jag en gång inte hade några som helst symptom förutom att jag var typ blå över hela kroppen, streptokocker baketrien fanns där och vips så fick man lite mamma-tid framför pippi i soffan...

Fast så var det ju inte alltid, ibland gick man runt som nu, helt utmattad och med nästan 39 graders feber...

Sleep well♥

Imorgon börjar melodifestivalen och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: