Det går inte att uttrycka

2010-02-17 | 20:09:34
Det finns människor som har som jobb att hjälpa andra. Man ska kunna lita på dem till 100%, och det var exakt vad jag gjorde. Jag tillät henne "se" mitt inre, jag lät henne veta allt, saker jag inte velat dela med någon, inte ens mina bästa vänner...och när man sen får fram att personen ifråga inte håller sig till sanningen, en vuxen människa inte kan stå för sina egna ord, då känner jag hat. Det är ett starkt ord men jag finner inga andra. Att få reda vad denna person nu gjort sårade mig djupt, hur ska jag någonsin kunna lita på de som påstår sig finnas där för att hjälpa?....

Kommentarer
Lina säger:

Vad har hänt, Josefine? <3

du behöver inte säga ngt om du inte vill, men om du vill så vet du att jag finns, irl, msn, telefon, bilddagbok, facebook, blogg, där du vill.

2010-02-17 | 20:29:48 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: