Äntligen!

2010-02-06 | 19:30:08
Sedan den otroligt duktiga Marlena Ernman vann förra året (fast i efterhand hade jag nog helst sett Caroline af Ugglas som vinnare) i Globen, har jag längtat, och längtat och längtat lite till. Ni vet när vinjettmusiken sätter igång och alla sitter bänkade framför tv:n och har vadslagning om vem som går vidare, vilka som hamnar i andra chansen och vilka som åker ut..då trivs jag!

Om lite mer än en halvtimme bara är det dags igen, nu sätter det igång, jag pratar ju självklart om Melodifestivalen 2010! Ska bli spännande att se hur programmledarna Dolph Lundgren, Måns Zelmerlöw och Christine Meltzer sköter det hela men på ryktesvägar ska de sköta det hela finnemang!

I kväll tävlar en blanding av mer kända och lite mer okända namn som (Idol)Ola Svensson, Jenny Silver, Jessica Andersson, Anders Ekborg, Frispråkarn, Linda Pritchard, Pain of Salvation och Salem Al Fakir! Man kan redan nu lyssna på bidragen men nja, det känns lite som hela spänningen med det hela förstörs^^

Nu väntar en god middag och trevlig underhållning, ha en underbar lördag alla vackra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: