Det rullar på

2010-08-24 | 12:54:17
Det har inte alls blivit så mycket bloggande som jag önskat. Finns så mycket jag vill dela med mig av, bara skriva skriva och skriva men när jag väl sätter mig där, med tankar som snurrar i 120 knyck infinner sig orkeslösheten..jag tar det en annan dag tänker jag och stänger av datorn.

Det är snart en vecka sedan vi kom hem från underbara Rhodos och skolan har dragit igång. Jag är elev igen, efter ett år. Hur det kommer gå är det ingen som vet, det får framtiden utvisa. Men det är jobbigt. All min energi och allt fokus läggs på att ta mig dit, försöka åtminstonde. Det löser sig, det gör det alltid. Har ett relativt bra schema och nollningen i fredags överlevde jag ju trots allt!

Idag är jag hemma. Det har varit ett par jobbiga dagar och ja, man ska inte känna efter för lätt men det blir lättare att komma tillbaka om jag tar den här dagen, tror jag i alla fall.

Hammnat i en klass med 25 andra ungdomar, mestadels tjejer men faktiskt 3 killar!



Regn och rusk är dagens väder, om man längtar tillbaka till Djerba och Rhodos? Ja! Kanske en sista minuten i oktober ner till Tunisien igen blir av, det är värt att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: