Nu är det bokat och klart!

2010-04-09 | 22:51:58
23 December bär det av, till Kata Beach Thailand! Släktträff kommer det bli, 3 av 4 syskon på mammas sida kommer befinna sig där med familjer, på samma hotell.

I år blir det mycket resande, först Tunisien i Juni, Grekland i Augusti och Thailand i December. Tunisien resan är dock så gott som helt betald av Lillasyster och mig, med pengar vi själva jobbat ihop med reklamen och det är jag stolt över.

Det finns en del som tycker jag är bortskämd, och ja visst, det kanske jag är, men det finns saker vi väljer bort, eller snålar med lite extra just för att kunna genomföra dessa resor, så innan ni öppnar munnen och skänker mig era negativa kommentarer, snälla, ni vet faktiskt inte allt om mig, vilket ni verkade tro när jag berättade om Greklandsresan, och ska ni vara negativa och glädjedödare, stå då ändå för det med era namn!

Kommentarer
Jimmy säger:

Finns det en plats åt mej? (a) Eller, jag kan gå som bagage.... ^^

2010-04-10 | 10:19:42 | http://personligamellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: