Imorgon checkar vi ut

2010-04-05 | 21:55:01
Imorgon checkar vi ut från Hotell Farmor och beger oss hemmåt. Hem till vardagen och verkligheten. På onsdag ska jag till frissan och få håret fixat vilket bara ger mig en massa ångest, men det verkar inte som jag har något annat val nu. Sedan får jag förhoppningsvis, eller jag ska träffa underbaraste Emma, ta igen all förlorad tid och ha trevligt, det ser jag verkligen fram emot♥

Först imorgon blir ett stopp i själva Östersund, brukar alltid säga att jag åker till östersund när jag åker till farmor men ja, farmor bor närmare 6 mil, i en liten by kallas Föllinge. Söker man dock på tex Eniro eller liknande står det "Krokom/Föllinge" men det stämmer inte helt riktigt efterssom Föllinge ligger ca 4 mil från Krokom, varför jag ens sitter och berättar det har jag ingen aning om^^

Även om det här är jättetråkigt så kommer jag sakna det, längtar redan tills i sommar när vi åker upp igen, fiske i forsen (ja, det är faktiskt första gången på länge jag längtar efter något sådant xD) och jorgubbsplockning i farmors land.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i kökssoffan och läsa lite mer ur Jonas Moström´s bok "Svart Cirkel", och författaren jobbar faktiskt som läkare på Östersunds sjukhus, läste jag idag, vettig info eller hur?

Jag tror det är bäst jag slutar babbla nu och säger Godnatt♥

Kommentarer
Lina säger:

Tack för ditt fina svar :)

*Resan är bokad nu och den 28/6 bär det av* :D

Och ja, jag ska njuta!

Godnatt!

2010-04-05 | 23:44:10 | http://linasandberg.blogg.se/
Emma Johansson säger:

Ingen dator Josse?? :P Eller skriver du med mobilen? Jag längtar med! <3

2010-04-06 | 14:50:04 | http://smultronetpastraet.blogspot.com/
Lina säger:

SV; Jo det är ju så. Haha, okej ;) Tyckte det var svårt att hitta dragläget, precis innan bilen rörde på sig, haha. ;)

2010-04-06 | 23:20:55 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: