Ibland är man klantig, lite väl klantig!

2010-04-08 | 23:02:40
Igår var vi som tidigare skrivit på bio och såg Farsan, underbar film bara för att tillägga! I alla fall så lyckades jag en gång tappa mobilen på golvet, reste mig upp för att ta upp dem lite sådär diskret och tänkte inte på att jag hade mina skitiga glasögon  knäet. I denna vända så lyckades jag då ha ner dessa på golvet och tänkte inte mer på det. När filmen var slut, hade de bakom oss så bråttom så jag flyttade mig snabbt och gick ur salongen. Inte förrän jag kom hem kom jag på, fan glasögonen!

Som tur gick det någon bio så det var ju personal kvar som hittade dem, och la undan dem så jag idag kunde komma och hämta dom, kanske jag borde skaffa såndana där band gammlingar har...eller nja...jag får nog bara tänka till en gång extra nästa vända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: