Finally!

2010-04-06 | 23:48:29
Efter många om och men är vi hemma!
Jag trivs hos farmor, det gör jag, men hemma är hemma. Får se om jag och Anton åker uppöver någon gång i maj, bara han och jag. Lyckades tappa den nya kameran i backen också, jag ber till gudarna att det inte hända något. Mitt på ICA Maxi´s parkering, eller ja, det var väl inte det enda som föll ur bilen, men det värdefullaste. Dock har jag försäkring så skulle något ha hänt så ordnar det sig, men ändå.

Imorgon har jag tid hos frisören, håret måste klippas och färg ska läggas i, ändå har jag ren och skär ångest. Vill inte. Men jag kan inte avboka, skulle vara 3:e gången i så fall, för lite ånegst, eller ja, inte lite men ändå. Det är bara att ta tjuren vid hornen. Jag måste...

Sen väntar bio med finaste Emma på kvällen♥

God Natt♥

Kommentarer
Lina säger:

SV; Tävligsmänniskor är nog det minsta man kan kalla oss, haha. Det är sjukt. Vi hatar varandra, vi svär, vi ber varandra dra åt helvet och så vidare... Inte helt seriöst dock, men i alla fall. ;)



Okej.. Finns alltid om det är något du vill/behöver prata om! <3

Btw, funkar din mobil? Var det inte typ krångel med den förrut?

2010-04-07 | 00:05:51 | http://gammalvana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: