Den bästa tiden på länge

2010-04-08 | 16:52:33

Jag skulle vilja påstå att de senaste 24 timmarna har varit bland de bästa på länge. Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att ha just Emma i mitt liv. Vi har inte träffats "på riktigt", på nästan 7 månader, men ändå var det gammla vanliga Emma som satt mitt emot mig och skrattade.

Emma och hennes syster kom hit vid 7-tiden igår. Vi firade Hanna och Matte, eller ja, det blev mest skratt, som fyllt år. Åkte in till Borlänge och tittade på Farsan, tårarna rann, av skratt och de rörande scenerna. Låg och pratade om allt och inget till klockan var halv tre innan vi båda däckade inom loppet av ett par sekunder.

Idag har vi tillsammans med Lillebror gått upp, Lillebror cyklade, till bageriet och fikat, tittat på New Moon och haft det som "vanligt". Allt jag trodde skulle bli så jobbigt, så annorlunda, var precis som vanligt. Och jag kan inte säga annat än att jag är så glad och välsignad av att ha Emma, finaste Emma i mitt liv♥


Kommentarer
Emma Johansson säger:

Ja, det var asum! Hur mysigt som helst. Saknar dig <3<3<3

2010-04-09 | 12:51:07 | http://smultronetpastraet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: