Sömnlösa nätter

2009-09-26 | 08:03:26

Än en gång har klockan paserat midnatt. Än en gång har det blivit en ny dag. En dag som består av skolsken, av lite kalla vindar, men typiskt höstväder. Men än en gång har timmarna sedan midnatt passerat sakta, fyllda av plågande tankar, ohejdbara gråtattacker och väntan. Väntan att mörkret ska försvinna. Väntan på att de andra i huset ska vakna. När det blir liv i huset, sitter jag inte längre i mitt rum, jag är tvungen att vara uppe, enligt mig själv. Och är jag uppe kommer masken på. Fasaden som byggs på med ett leende, som aldrig försvinner, tills natten åter igen kommer, och jag är ensam, ångesten, paniken och gråten står på kö och bara väntar på att få bryta ner fasaden och låta sanningen komma fram...


Kommentarer
Anonym säger:



Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorgon så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-26 | 21:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: