Det som inte syns

2009-09-23 | 15:15:02
Direkt efter jag skrivit klart det här inlägget ska jag gå direkt till badrummet, sminka mig. Och alltefterssom sminket målas på i ansikte, desto mer döljer jag den Josefine jag idag är. Leendet kommer på, ögonen kommer tindra och ingen kommer se tjejen som inte längre orkar, som nu är sjukskriven, när jag går tillsammans med min familj på kupolen. Allt folk kommer se är tjejen som ser ut som vem som helst, tjejen med ett leende på läpparna som verkar vara fullt frisk. Så lätt är det. Att bara dra på sig en mask.

För det är okej att lämna hemmet. Det är okej.

Utan att det ska kallas skolk.

Det är okej.

Kommentarer
Amanda säger:

Kanske blir as konstigt för dig att jag skriver till dig här.. Vi har ju inte pratat på flera år ..

För du minns mig väl? :)



Jag hoppas att allting ordnar sig för dig !



KRAM !!

2009-09-23 | 21:26:00 | http://headshriinker.blogspot.com
Amanda säger:

Men herregud, klart jag minns dig :D .



Men jag har faktiskt också tänkt heja, men inte vågat (a)



kramen!

2009-09-24 | 13:56:30 | http://headshriinker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: