Tunisien 2009

2009-10-30 | 15:00:33
Något jag saknade första gången jag åkte till Tunisien och hotell El Mouradi Djerba Menzel var åsikter från "vanligt folk". Jag googlade, förskte hitta bloggar men ingenting kunde jag hitta. Jag var beredd på att läsa sido-långa inlägg om allt möjligt som fanns att uppleva och så vidare men som sagt ingenting fanns!

Därför har jag setat och filat ner, i tre delar, vad jag tycker är värt att veta, både innan och under resan. Självklart kommer jag utgå från mina egna erfarenheter av detta resmål och hotell och ta upp sådant jag anser kan vara värt att veta.

Som skrivet tänker jag dela upp detta i 3 delar. Innan resan, med allt från vad som man kan tänka behäva ha med sig till vaccinationer osv, detta blir alltså den första delen. Den andra delen kommer handla om resmålet, alltså ön Djerba, vad denna har att bjuda på, var finns den bästa shoppingen osv. Och sist men inte minst del tre som endast kommer handla om hotellet El Mouradi Djerba Menzel, vad ingår, vad är det för typ av hotell och så vidare :)




Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Ja haha, vi kanske får jobba nattpass då. Blir ju skit bra ;)



Hur mår du annars då? :)



Sköt om dig också vännen! :Dkrammmmmmm<3

2009-10-30 | 23:18:15 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: