Jag lever inte själv som jag lär

2009-10-01 | 15:49:46
Jag tycker man ska älska sig själv. Vara nöjd med sig själv. När man gör sitt bästa, är det också det bästa. Jag tycker man ska vara stolt över sitt utseende oavsett om man är kort eller lång, smal eller tjock. sneda ögon, eller stor mun, för alla ser vi likadana ut på insidan och det är faktiskt insidan som räknas, för din personlighet sitter inte i vikten tex. Var stolt över dig själv!

Men jag har sett hur jag mer och mer skirver om mig själv, hur besviken jag är på mig själv över tex min depression, medans jag uppmanar andra att inte vara besvikna.

Det jag menar är att allt jag sa i det första stycket är vad jag menar. Det jag säger om mig själv, stämmer med rubriken. Jag lever inte som jag lär. Att kritisera sig är bland det enklaste som finns.

Och därför vill jag att ni läsare ska veta, att skulle jag klanka ner på mig själv, betyder det inte att jag skulle tycka att någon som går IV tex är misslyckad osv.

Utan var stolta för den ni är, för hur ni ser ut och stå upp för er själva, för ni alla är otroligt vackra, betydelsefulla och viktiga♥


Kommentarer
Amanda säger:

Du är också vacker, betydelsefull & viktig <3

2009-10-01 | 21:35:26 | http://headshriinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: