En dag jag kunde känna glädje

2009-10-02 | 23:44:02
Allt började med en morgontrött Anton och stress. Mina föräldrar åkte idag till Halmstad och stugan med ett par av familjens vänner, kvar hemma i GUstafs blev jag och Mathilda, med Anton. Efterssom Mathilda skulle vara i skolan till över fyra idag bestämde jag och Anton att vi tillsammans skulle ha det mysigt, och det har vi verkligen Haft!

Vi började med Frukost på McDonalds, då inget annat öppnat då mamma skjutsade in oss till Borlänge vid nio-tiden i morse. Jag kunde i lugn och ro läsa tidningen och småprata med Anton medan han satt med sina pannkakor och tittade på Mamma Mu filmen vi hade hyrt, denna skulle tillbaka idag så vi tog med den bärbara DVD:n så han hade lite att roa sig med medan jag gick på skojakt.

När vi ätit frukost började letandet efter skor men hittade inga. Istället köptes det bland annat ett halsband, tröja + byxa till Anton och en söt stickad kofta både jag och mamma spanat in länge till älsklingen min. Tröjorna vi köpte var vanliga vita på Lindex, då vi tänkte pyssla till lite på eftermiddagen så med hem fick även textilpennor följa.

Efter ett par timmar på Kupolen gick vi in till stan och lunchade på Chin Garden som jag lovat Anton, efter det blev det en snabbis in på bokhandeln innan bussen kom.

Medan vi stod och väntade på bussen kom en tjej från min förra skola, Mathilda så vi stod och prata, så himmla gullig tjej det där! :)

Sen när vi kom hem somnade både jag och Anton ett par timmar i sängen, och efter det har vi bakat praliner, gjort en supergod middag och håller nu på titta på Mamma Mu.

Det är dagen i kortfattade meningar, men det jag är emst lycklig över denna dag att jag kunde känna glädjen, glädjen över att ha den underbara lillebror jag har!

Anton, my love♥

Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Ja, det är precis så haha :D



Hur går det med plugget för dig då? :D

2009-10-03 | 18:09:47 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: