Vila i Frid

2009-10-31 | 02:30:15
Sedan jag för sista gången såg min klass samlad, Op 09 på Falu Fri, har det inte gått en dag utan att jag saknat varenda en av dem! Jag minns fortfarande allas namn och kan inte låta bli att fundera vem skulle jag vara idag om jag gott kvar med detta härliga gäng, som jag dagligen tänker på och saknar. Så fick jag för endast en timme sedan dessa hemska nyheter...Att en tjej i klassen efter en fallolycka i franska alperna omkommit. Vill inte gå in på detta mer med tankar kring denna tjejs familj och vänner.

Men Vila i Frid vännen!♥

Kommentarer
Lina säger:

Hemskt när sådant händer...

Vila i frid.

2009-10-31 | 10:05:03 | http://lifeaslina.blogg.se/
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Vad jobbigt, men nästa gång ska jag köpa flera påsar gott och blandat och då ska jag ta ut alla röda så du kan ta de heh :D



Vad ska du göra ikväll? ;)

2009-10-31 | 13:26:07 | http://ferhat.blogg.se/
Anonym säger:

Ja usch vad hemskt:( vila i frid

2009-11-01 | 12:22:10
Lina säger:

Hej!

Lina heter jag:) jag går op1, jag träffade tyvärr inte dej efter som jag började några dagar efter er.

Hur är det med dej? kommer du inte komma tillbaka till våran klass?kram

2009-11-06 | 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: