Anthony Bourdain utan förbehåll

2009-10-11 | 02:19:00
En av kanalerna jag ofta tittar och hittar intressanta programm på är Discovery: Travel and Living. Men när Anthony Bourdain utan förbehåll brukar visas zappar jag oftast ifrån kanalen så fort som möjligt, då jag tycker denna man är rent ut sagt pinsam. Men nu tittar jag på det, och vill inte missa en sekund. Och gissa varför, han  är i Sverige, eller ja besöker Sverige i sitt programm, frågan är, är hans alterego för stort för detta land, vad tror ni?


Kommentarer
Jenny säger:

Hej, jag ringer dig när ni kommit hem ifrån "solen". Hoppas att ni får en jätteskön vecka!



Tänker massor på dig ska du veta, men känn ingen press eller stress, vi hörs och ses sen.

Kram på dig!

2009-10-11 | 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: