Vi är framme!

2009-11-17 | 16:38:00
Eller ja vi kom fram igår men efter att endast sovit 3 timmar natten innan och rest hela dagen var jag så slut man kan bli och fick verkligen kämpa för att hålla ögonlocken öppna på vägen från Östersund fram till min farmor som bor ca 6 mil utanför i ett litet samhälle med namnet Föllinge.

Väl hos farmor gjorde jag inte mycket annat än la mig på sängen och somnade vid 11-tiden och sov som en stock till klockan 1 i morse, jag var ju så trött! xD

Tåg resandet gick väldigt bra fast det var stressigt. Efterssom det inte var alltför långa "reseperioder" så var det mycket "ner med Anton-ner med vagnen-ner med resväskan- håll koll på anton-ta alla grejjor-spring till nästa tåg" om och om igen xD

Nu är vi i alla fall framme och njuter av trevligt sällskap och upppassning :)


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska säger:

SV: Ja, jag har kvar bilden på min gamla dator faktiskt eller tror jag har dne på min minneskort också. Har du kvar bilden eller? :D



Kram kram

2009-11-17 | 23:38:57 | http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: