The show must go on

2009-11-06 | 21:59:03

Både gångerna när jag varit i Tunisien har jag bott på ett hotell som heter "El mouradi Djerba Menzel". På det hotellet så hade man en show som animation teamet satt ihop varje kväll. En kväll var det en av killarna som jobbade i teamet som gjorde en "Playback" på Queens The Show Must Go On, och den kvällen upptäckte jag tidernas bästa låt! Och så ikväll, när Idolerna skulle få välja låt satt jag och innerst inne hoppades att någon skulle ha valt just denna, och Erik, vackra Erik gjorde det!

En halvtimme innan hade jag setat och berättat för mamma min om hur mäktig den låten är, en låt fylld av känslor, en låt som kan få de tuffAste stunder att kännas lite lättare.

Erik sa desamma, han fick stående ovationer och han förtjänade det! Varenda hårstrå på min kropp stod upp och jag önskade att han aldrig skulle sluta sjunga, men som sagt The Show Must Go On!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: