Reality Killed The Video Star

2009-11-14 | 09:12:42

Sedan halv åtta tiden i morse har Robbie Williams fått gjort mig sällskap med låtar från hans senaste album "Reality killed the video star" samtidigt som jag bakat. Anton "beställde" häromdagen godiskakor, vilket egentligen är en typ av chokladkaka med smarties på. Så på morgonen har jag agerat Snäll storasyster och bakat ett lass som ska få följa med upp till farmor.
Med en kopp Julthé i handen håller det även på att  bakats saffransmuffins, jag menar, har snön kommit så får man väl ändå börja tjuvstarta lite med julbaket...eller?^^

Receptet på kakorna läggs upp någon gång under dagen men så länge frestar jag väl med en av de många (dåliga) bilderna♥


Kommentarer
Lina säger:

Sv; Jag säger det samma! Trodde nästan jag ver ensam om att inte avguda Takida x) Skönt att slippa vara ensam ;)



Tack! Saknar dig också.. <3

Och kakorna ser inte lite goda ut, du! :D

2009-11-14 | 20:50:33 | http://lifeaslina.blogg.se/
Sandra säger:

Hej du! Kul att du hittat min blogg och att du tycker om den :)



okey, ja cambridge är väldigt effektivt och man blir ju peppad hela tiden när det märks så snabbt. Nog det som gjorde att jag klarade av det. Lycka till med din kur!! :)



okey, ja jag blandade med stavmixer innan ju, men önskar mig en riktig blender/mixer nu när jag fyller år :)

2009-11-15 | 19:55:53 | http://sandralander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: