Irreterande telefoner

2009-11-06 | 14:33:03
För ca 5 veckor sedan så lämnade jag in min telefon på lagning. I fyra veckor gick jag runt och väntade på det där förbaskade sms:et som skulle komma när telefonen anlänt till 3-butiken i Borlänge. Så förra veckan var jag trött på att väntade, jag pkte in och frågade om de visste när den skulle komma då, efterssom jag inte haft en mobil på 4 veckor så ville jag ju gärna ha tillbaka den. Tjejen som stod i kassan tittade efter och visst hade den kommit, och inte hade jag fått något sms eller.

Mobilen hade de inte kunnat laga så jag fick en helt ny, tack för det! Jag menar, efter 1,5 år så är ju inte ens mobil i nyskick precis^^ Slut på eländet....trodde jag!

Har inte fanskapet börjat krångla igen, efter en vecka?!
Så idag ska den återigen lämnas in...efter samtal på BUP.

Ha en trevlig fredag!♥

Kommentarer
bea säger:

sv; Hej själv. Och såklart vet jag vem du är, även om det är som du säger att vi inte träffats på evigheter. Jag har dock sett dig på en buss från falun någon gång för längesen, men var för osäker för att heja. Ganska dåligt av mig. Dessutom så brukade jag läsa din blogg som du hade förut. Inte den som du hade alldeles innan den här, utan den andra. För någon dag sedan hittade jag den här bloggen också, på din bilddagbok tror jag. Jag läste nog igenom varenda inlägg och vill bara säga detsamma som du sa till mig: fortsätt att kämpa! För någonstans i livet så måste den där tunneln som du tycks ha fastnat i, ha ett slut. Det finns en anledning till att just du lever och du kommer senare att lägga märke till den. Att hitta den. Att hitta utgången från det som du fastnat i. Och om du någon gång eller överhuvudtaget skulle vilja prata. Inte bara om ditt mående utan om vad som helst, så kan du väl bara lägga till mig på msn.



Ha det så bra som det bara går så länge och ta hand om dig! Kram

2009-11-06 | 18:13:27 | http://annahenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: