Att resa med barn, en (mar)dröm?

2009-11-12 | 23:46:16

På måndag åker jag med Lillebror upp till Östersund och Farmor, själva!
Samtidigt som det ska bli underbart att få rå om han själv och verkligen vara storasyster kan jag också bäva inför det.

Det kommer bli mycket tåg-åkande och många, relativt korta byten förutom i Sundsvall. Sen all packning! Jag menar hur mycket kan en 4-åring kräva? Mycket! Det ska vara underkläder, T-shirts, långtröjor, koftor, jeans, mjukbyxor, långkalsonger, det ska vara overall med flertal mössor och vantar, är ena paret blött måste man ju ha x-tra osv....jag förstår inte i min vildaste fantasi att jag ska kunna frakta allt detta, han har ju mer packning än jag?! Sedan måste vagnen med, efterssom vi säkerligen kommer ta många promenader och han orkar inte gå 7 kilometer, senda när vi åker hem kommer vi sitta i Uppsala i typ en och en halv timme när det är hans "sovtid" så vill jag inte konka på en 15 kilos klump + all packning så är det bara att dra med den förbaskade sittvagnen!

Men det blir nog bra, de verkar som de har fått snö så det kommer nog bli underbart, lite frisk "Jämtlandsluft" och upppassning av farmor...kan det bli bättre?^^


Så ser ni något liknande, då kan ni ju lätt gissa vem galningen är xD
 (mitt försök att fixa en sådan någorlunda paint bild som böjligt^^)


Kommentarer
Kevin säger:

Jag kan tänka mig att det kommer att bli roligt och en väldigt skön resa :)

Dock låter det lite jobbigt med alla kläder och sånt, men det fixar du! Jag tror på dig!

Väldigt fin bild, skulle nog inte kunna göra det bättre dock. hehe

<3

2009-11-13 | 00:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: