Vaniljdrömmar

2009-07-15 | 21:51:20
Jag önskar att jag hade en kamera här hemma så jag kunde visa bak-dagen i bilder!
Har nyss suttit och smaskat vattenmelon och tittat på The Bachelorette med mamma, ioch efter det SYTYCD (So You Think You Can Dance) och efter det, det man inte kan missa Harper´s Island, åhh vill  bara skrika ut vad som hänt, men det kanske inte var alla som såg igår, och jag vet att jag åtminstonde har en läsare som tänker titta på serien från början till slut, ja kanske på det olagliga vägen så vill inte avslöja för mycket men det är ju så spännande!

Just nu står det vaniljdrömmar i ugnen och huset doftar än en gång vanilj och nybakat! Och imorgon får vi underbart besök (ja jag kan förutspå det) av Jenny!

Kommentarer
Lina säger:

Åh, vad trevligt med bakdag!

Även om det känns mer som en höst/vinter-grej så doftar nybakat alltid lika gott! :)

Snart lär vi träffas! Saknar dig! <3

2009-07-16 | 18:06:08 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: