Vackraste Jenny

2009-07-16 | 22:51:47
Jenny, underbara Jenny har nyss åkt. Ja en "kopp the" blev fem och en halv timme, med tårar, skratt och kramar.
Jenny har varit och är en viktig del i mitt liv, och hon har funnits där i vått och torrt, som jag mötte genom skolan. Vi har hållit kontakten sedan det hon gick hem när hon fick sin dotter i februari men det här var första gången vi riktigt bara pratade som förut. Hon kom med choklad, är man chokladfreak som jag är det det bästa haha, utan någon egentlig anledning. Sen blev det en massa prat och tårar från oss alla tre, min mamma var med. Åhh vad jag har saknat henne(Jenny alltså, inte mamma xD) och ja, jag vill inte gå in på så mycket då samtalet var väldigt privat men jag kan säga så här:

Jenny, en ängel på jorden <3



Kommentarer
T Y L O säger:

Haha! De var skit härliga, tyvärr så dumpa dom oss :P

2009-07-16 | 23:30:14 | http://tylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: