Tredje gången gillt!

2009-07-09 | 16:44:19

Jag störde mig för mycket på namnet. Där är den enkla förklaringen till att jag (än en gång) skapade en ny blogg!
Dock känns det bra, för nu kommer en ny blogg, med den nya början av mitt liv. Till hösten börjar jag gymnasiet, från att ha gått i nian, går jag åter igen i ettan. Och det ska för mig bli en nystart. Efter tre händelserika år har jag bestämt mig, att nu kommer perioden i mitt liv, då det är min tur att lyckas!

Så har ni lust att följa med en 15-årig tjejs resa ur en deprission, om kampen att orka överleva varagen, en blogg med sanna känslor och egna åsikter...då har ni kommit rätt! Men bloggen är ändå mitt sätt att få ventilera tankar, mitt sätt att om ett par år kunna gå tillbaka och läsa om vad jag kände då, vad jag gjorde då (konstigt det blir att prata om framtiden men ändå använde "då"...) Så den här bloggen, är till för min och ingen annans skull!



Välkommen!




Kommentarer
Kevin säger:

Det är bra Jossan! :)

Jag hänger gärna med dig på din resa! :)<3

2009-07-13 | 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: