SDR

2009-07-12 | 18:08:53
Nyduchad och redo för reklam utdelning, är inte livet underbart?!

Okej, reklamutdelning kanske inte låter fullt så underbart, men med tanke på det lilla jobb jag gör, 4 gånger i månaden och den lönen jag får ut, då är jag mer än nöjd! Man läser om dom som tjänar minimalt på detta och jag tycker det är så orättvisst, när de distrikten oftast är jobbigare. Men när jag nu börjar gymnasiet kommer jag troligtvis lägga av.

Det komiska är att man altid klagar och suckar när man sitter i bilen, det regnar och man ska springa i trappuppgångar, men när man 20 minuter senare är på väg hem och man inser att lönen kommer om ett par dagar, man fick lite gratis motion och att mamma och jag tillsammans är oslagbara i reklamutdelning,  då ler man^^

Kommentarer
Toveh säger:

Jag jobbade också med reklamutdelning. Men jag fick inte hjälp av någon av mina föräldrar, så jag fick dra vagnen med 76 kilo reklam själv, och jag fick ett JÄTTESTORT distrikt, och kartan och förklaringen var helt mongolid. :S I ett av husen, så fanns det två dörrar till på pappret, men de två dörrarna fanns inte i huset, och jag kontrollerade med folk som bodde där att det var rätt hus jag var i.

Hmpf, jag jobbade bara en helg med det där. :p

2009-07-13 | 13:31:08 | http://tovehtyckerom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: