Sarah Dawn Finer - Moving on

2009-07-10 | 18:33:39
Ja det är ingen hemlighet precis att ja de senaste tre åren mått väldigt dåligt i en deprission som haft både dalar och toppar. Den senaste tiden har varit den jobbigaste på alla dessa år, jag kunde de tio sista veckorna inte gå i skolan, jag kunde knappt vistas på skolans område utan att få ren panik. Jag har snart ätit medicin i 14 veckor och den har inte gett den effekt som vi hoppats, ja jag äter medicin och nej, jag skäms inte för det...  Men är det någonting som får mig att kämpa, något som får mig att försöka se meningen med livet är det min älskade lillebror. Men även denna...




Dreaming, hoping, for another try
I've been looking, searching, deeper down inside
And if I lose my way, I'll find another road
‘Cause i can make a change on my own

I'm moving on and I'm gonna get stronger now
And nothing would break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who i wanna be
Start living my life for me
I believe it finally, I'm moving on

Something, somewhere, that i long to find
I am learning, slowly, one day at a time
That if I lose and fail, I'll be fine

I'm moving on and I'm gonna get stronger now
And nothing would break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who i wanna be
Start living my life for me
'Cause i believe it finally, I'm moving on

(I am moving) To a brighter dawn
(I am moving) Gotta take the fight
(I am moving) I can make it right (I can make it right)

I'm moving oooon!
Nothing would break me down!
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who i wanna be
And start living my life for me
I believe it finally, I'm moving on

(I am moving) Yes, i'm moving on
(I am moving) I'm moving oooon!

Kommentarer
ERIK'S BLOGG säger:

jasså, vad blir det för filmer på bion då?

2009-07-10 | 18:35:52 | http://eerikandersson.blogg.se/
ERIK'S BLOGG säger:

haha okej :D

2009-07-10 | 19:35:41 | http://eerikandersson.blogg.se/
Lina säger:

Josefine, du vet väl att jag ALLTID finns här för dig? <3

2009-07-10 | 23:51:36 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: