Man ska inte ropa hej förrän man kommit över ån...

2009-07-11 | 16:02:02

Det vackra vädret som tittade fram igår kväll var inte här för att stanna. Mamma och jag började smida planer om att vi skulle ta en varsin luftmadrass på poolen och fixa oss lite färg...men ja, de planerna gick ju åt...skogen?

Nej nu blir det lite mat, sedan sortering av Antons gammla kläder, till loppisen på tisdag...fast ska jag vara rälig har jag inte lust att göra mig av med någonting, för tänk om, tänk om jag eller min syster skulle få söner en vacker dag...men men, det verkar mama inte köpa^^


Kommentarer
Leia säger:

Kan inte låta bli att säga stackare. :S

Lider ärligt talat när jag läser sådant.

2009-07-11 | 16:44:39 | http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: