Må vara en lipsill

2009-07-10 | 23:59:32
Men jag kan inte hålla tillbaka tårarna när jag gång på gång lyssnar på Soul Asylum Runaway Train som handlar om barn och ungdomar som försvinner. Jag vet inte vad det är men av någon anledning...så kommer tårarna, även fast jag försöker. Det värsta jag vet är människor som far illa. Är det något som berör mig djupt är det verkligen det, och när djur också vill säga far illa. Jag antar att det är det som gör mig så säker på mitt framtida yrkesval. Jag vill vara den som förändrar världen, fastän det är helt orealistiskt. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!



Kommentarer
Leia säger:

Oj!! Blir lite chockad när jag läser att du än så länge bara är 15 och har fått gallsten, är inte det mycket ovanligt??



Jag håller med om att det var bra gjort av den mamman, man ska självklart försöka hålla sig borta från det så länge man kan och första gången man bestämmer sig för att smaka på allvar vara i gott sällskap som till exempel en familjemiddag, där man får ett glas. Då har man någon som övervakar och kan hålla koll ifall man skulle råka bli dålig. I början tål man ju ingenting, vilket egentligen är en bra sak. Ju mer alkohol man tål, desto sämre är det.



Hoppas du har får en fin dag.

2009-07-11 | 13:26:17 | http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: