Lotta på Lisseberg

2009-07-27 | 20:32:59
Ligger på den utfällda tältsängen och tittar på den (förändrade!) yrvädret Linda Bengtzing, sån posetiv energi hon har, man blir alltid så glad när man ser vilken energiknippe hon är! =)

Pappa är snart hemma efter en tripp till Simirishamn med lite grejjor. Med sig hem har han dagens middag. Cecarsallad med grillad kyckling från MC (Mc Donalds) ^^

Har ingen aning om vad jag ska skriva om. Blondinbella är inte längre blond tex?^^

Eller ska jag berätta om hur tråkigt (!!) vädret är här nere? =D

Eller kanske jag bara ska låta er slippa de klagomålen!^^

Kommentarer
Lina säger:

Jag tycker att vi borde träffas innan sommarn är slut.. :) På Fredag åker jag till Åkersberga för att sedan åka till Frankrike. Kommer hem på kvällen den 10 Augusti, men efter det har jag inget inbokat, mer än ett läkarbesök på onsdagen ;)

Oj, blev långt nu x)

Menmen, jag saknar dig, vännen! <3

2009-07-27 | 22:33:29 | http://lifeaslina.blogg.se/
Bubblyheart ♥ säger:

Hej, allt bra med dig?

2009-07-28 | 11:52:35 | http://bubblyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: