Ja inte var det dåligt i alla fall!

2009-07-14 | 23:42:46
Alla som precis som jag satt bänkade framför Alexander Rybaks framträdande, vilken blick säger jag bara!
Och sen när han valde allsång. Åhh jag fick nästan tårar i ögonen, och nej det var inte för hans verision...utan alla minnen som kom  tillbaka. Jag kommer inte ihåg, men det måste varit på 6:ans avslutning som vi i klass 6A & B framförde det innför en fullsatt kyrka och det enda jag kunde tänka på var när låten brukade vara med i reklamen för BRIS eller om det var UNICEF på Tv:N.

Just nu är jag inne i en väldigt känslig period, kan bero på dos-höjningen  men nu krävs det inte mycket för att få mig att fälla en tår. Ta idag till exempel. Jag tittar på Förlossningsklinikentv 4 fakta. Kommer in den sista minuten och får se en fot av en bebis som de stängde av respiratorn till, och ja, jag skulle bli berörd i vanliga fall också men nu var det extremt! En halvtimme senare föll tårarna längst med mina kinder såsom regnet, regnat (?) de senaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: