Bättre sent än aldrig

2009-07-10 | 05:39:44


Jag antar jag inte var den enda som kände på sig att Tony och Paris gjort sitt redan i första programmet. Missuppfatta mig inte nu för jag tyckte de var bra, verkligen! Men de höll (tyvär) inte måttet om man jämnförde med de andra tävlande.'
Men jag kan inte, trots febril sökning få fram vilken säsong det nu är inne på, vet ni?

Min kära mamma och jag satt häromdagen och pratade om just So You Think You Can Dance och våra favorit danser genom åren, och deltagare för den delen. Och jag tror aldrig någon kommer slå min favorit, Neil från säsong 3...ja nu borde jag ju egentligen bara räkna hur många gånger de visats sen dess...skitsamma xD


Många vet nog vem jag menar, om inte kolla klippet nedan. Där är dansen med Sabra som jag aldrig kommer glömma, så otroligt duktiga, båda två! Titta och njut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: