Att det måste hända!

2009-07-24 | 19:34:25
Jag vill inte låta som en gnällspik men jag måste, måste få klaga...bara lite!

Idag har vi varit en hel dag i stan. Med värkande fötter och trötta axlar gav vi oss in på ICA Maxi för att handla lite till kvällen. Efter en kvart går vi ut därifrån. Trötta och smått griniga allihopa. Så kommer man till bilen och vi har (självklart) glömt en sak. Och (självklart) får jag gå in och köpa det där förbannade lypsylet som det nu var det vi glömde. Tar kassan med minst folk men ändå har en hel del kunder i kön, fullpropade med varor. Så, det tar tid. Efter 5 minuter är det äntligen min tur. Jo vad händer inte då? Jo då ska kassan fyllas på med 20- och 50 lappar, mynt ska läggas i osv. Efter småprat mellan affärsbiträderna om helgens fester och 5 minuter senare kan jag gå mot bilen med ett nytt lypsyl i handen...och inte ens ett tack fick jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: