18 Augusti

2009-07-17 | 19:45:48
Den 18 Augusti är det dags. Det är då jag tar steget ut i den nya världen, som en gymnasieelev!  Vilket är både spännande men ändå lite läskigt. Nyss var man äldst, man var på det översta trappsteget men nu hamnar man åter igen längst ner. Dock har ju inte denna stege nio trappsteg utan bara tre.

Nog om stegen nu.

Framför mig har jag en bild. Den  finns där i huvudet om hur jag vill vara klädd, första intrycket är alltid viktigt, och med det självförtroendet (jag inte) har så måste det bara bli så!

Så det som (förhoppnignsvis) klickas hem är



Kläder: Ellos

Inte den bästa visningen kanske men ändå^^

Nu är målet bara att tappa hmm...12 kilo är målet! xD

Kommentarer
Lina säger:

snygga kläder! ser lite "buisness" ut, men de slitna jeansen gör det mera avslappnat. :) Tror du skulle passa jättebra i det där :)

kramar <3

2009-07-17 | 23:54:50 | http://lifeaslina.blogg.se/
Anonym säger:

Snygga kläder! Haha du har nästan samma mål som jag fast jag vill bara tappa 7 eller kanske 8 kilo och självförtroende det är något som inte skulle skada att ha lite nu när man börjar åttan ;)

2009-07-18 | 14:12:08
Jossan säger:

Ojj, det var jag som skrev det föra inlägget men det råkade bli anonymt, sorry!

2009-07-18 | 14:13:02 | http://childofthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: