When the Night comes falling

2009-12-03 | 19:11:04
Gud vad det har varit stressigt de två sista dagarna. Igår var det först möte hos BUP med läkaren där sovmedicin skrevs ut. Sedan blev det en tripp till Säter på en gång efter för att lämna av en julgrupp(blomma) hos skolan biblioeterska(?) där det blev lite snack med underbaraste Jenny!

I 120 knyck åkte vi till Falun mamma och jag och det var dags för min tandläkaundersökning och lagning av tanden! Som vanligt var min tandläare Fredrik underbar (ta det inte fel nu, han är gift,30 +!). Inga hål hade jag och tanden lagades på en kvart, otroligt skönt!

Sedan blev det lite snabbhandling och mat på donken, ja bantingen går jättebra!xD

Hem och hämta Anton. Klockan var nu kanske fem på eftermiddagen och då ska understykas att jag inte sovit en blund sedan klockan 1 på tisadagen, så jag hade alltså varit vaken i lite mer än 27 timmar när vi kom hem. Gick och la mig, sov till klockan 8 imorse.

Klockan 9 kom Jenny och hämtade mig och vi hade en trevlig frukost träff på "byns" bageri, jättetrevlig. Är det något jag saknar med Klockarskolan så måste det nog vara de så gott som dagliga mötena med Jenny, helt underbar person!

Efter detta var jag hem och sov en liten stund till (av misstag) och har sedan återigen ränt runt på bla Bamsegympa och nu ska det storhandlas.

Så de två sista dagarna har avrit innhållsrika men jobbiga och så många gånger jag tänkt att jag "bara" ska slänga in ett inlägg^^

Nu blir det storhandling på IcaMaxi tillsammans med alla andra som ska vara med på "klubbkvällen" xD

Ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: