Ta i trä

2009-12-08 | 03:38:16

På lördags kvällen satt jag och pratade med en vän på MSN och vi kom in på ämnet "Vinterkräksjukan", fint ämne eller hur^^

Söndagens status: Magsjuka

Dagen spenderades i soffan och var jag inte där då var jag på toaletten (inte fräscht, jag vet xD). Ett par glas vatten fick jag åtminstonde i mig och en halv macka, dock kom det upp lika fort som det åkte ner. Dagen till ära har dock var lite bättre, har fått behålla det vatten och saften jag fått i mig och lite mat. Dock är ju inte mat det första man vill äta men min mage var skrek efter mat och det enda jag kunde tänka mig att äta var en cecarsallad från Donken så när pappa slutade jobba klockan elva  på kvällen fick han åka och köpa mig en, så kvart i tolv satt jag där med min sallad, som inte smakade toppen men bra. Fick i mig halva och var så stolt, tills en halvtimme trekvart efteråt.

Efter jag opererade bort gallan efter jag fått gallsten förra året är jag extremt känslig när jag äter på tom mage. Dock hjälpte medicinen jag fått utskriven och "anfallet" la sig efter en halvtimme, tacka vetenskapen för Papavarin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: