Supreme Kitchen Machine

2009-12-05 | 22:39:04
Som många vet så älskar jag att baka. Är det något ställe jag trivs lite extra på är det i köket, i färd med att röra ihop någonting. Resultatet av detta brukar bli att det står fika här hemma som måste kastas på grund av att jag bakat en hel del som inte äts upp, dock inte för att de smakar illa (påstår det åtminstonde) utan att det finns ingen familj på 5 personer som skulle lyckas äta upp allt jag bakat innan det som sagt blir gammalt. Oftast bakar jag med min mammas nästan 25 år gammla "köksmaskin" den går men det är ja...klumpig vill jag påstå.

Högst upp på önskelista som tomten gärna får komma med är ju självklart en Supreme Kitchen Machine från OBH Nordica, är den inte vacker så säg?! ^^

Supreme Kitchen Machine

Supreme Kitchen Machine
från OBH Nordica, pris 2990 kr.


Kommentarer
Lina D säger:

Tyvärr är den liiite för dyr för att jag ska ha råd att köpa den till dig... :(

2009-12-05 | 22:59:31 | http://lifeaslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: