Nu har jag bestämt mig!

2009-12-20 | 07:39:29
Ja inget sådär viktigt beslut. Eller jo, om jag vill palla julen! Jag är frisk, vi ignorerar hosta, feber och allmän förkylning, vi sopar allt under mattan och gömmer det där åtminstonde till 2010. I fredags var jag till läkaren och fick det lungnande beskedet att det inte var någon lunginflammation som jag gick och bar på, dock var det viktigt att "hosta upp slemet" (jag vet här är vi väldigt smakfulla!) annars kunde jag snart ha en sådan. Virus är det var jag går och bär på, en fin vän med namnet virus. Lite hostmedecin med några droppar morfin i skrevs ut och gjorde susen, eller ja huvudet blev väl lite på sne om man säger så då, men om det hjälper hostan...det vette fan.

Som jag i ett tidigare skrev i ett inlägg skyller jag på svin-sprutan jag tog för en och en halv vecka sedan, och jag tror jag gör det med all rätt! Mötte vi inte en av mammas bekanta som tog sprutan samma dag  som oss, som blev iväg skickad till Falun (stora sjukan) med "befarad" lungsäcksinflammation, thank god jag bara "fick" ett virus.

Jag skyller på sprutan och allt känns himmla mycket bättre när man får klaga av sig lite^^♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: