När stormen lagt sig

2009-12-28 | 16:11:46

Hej vackra du♥

Julen är äntligen över om man får säga så. Jag älskar julen det har inte med det att göra men precis som med många andra saker älskar man det till en viss längd. De mest sköna dagarna enligt mig är dagarna efter självaste julafton då man verkligen slapnar av och bara tar det lungt.

Med bloggandet har jag legat på latsidan både på grund av att jag inte har haft tid men även att jag ännu inte är fri från den hemska hostan som invaderat mina lungor. Är rent ut sagt trött på den jävla skiten nu. När jag får mina värsta host"attacker" låter jag som min farmor som varit rökare i hellrans många år.

Julen har varit perfekt och jag hoppas snart komma igång med bloggandet igen.

 

Ha det underbart tills vi hörs igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: