Mysig julklappshandling med älskade Mamma

2009-12-09 | 22:37:32
Idag vaknade jag sent. För sent, runt 3-tiden...på eftermiddagen! Det var bara hoppa in i duchen och åka in till Borlänge då vi skulle lämna in lite kort som blev tagna av en fotograf nere i Tunisien som släkt önskat sig i julklapp, och en del är faktiskt väldigt fina. Ja inte för jag jag tycker om att se mig själv på kort men det fanns ett som blev otroligt bra, det var på mig och Anton, eller ja, våra ansikten och man kan riktigt se att vi är syskon.

Sedan blev det lite shopping för min del. Fick lönen av pappa i förväg för att kunna handla klart det sista då jag funderar på att åka upp till Östersund nästa vilket skulle innebära att när jag kommit hem skulle jag ha kanske 2 dagar på mig att köpa allt som var kvar, vilket som skulle bli lite stressigt.

Medans vi väntade på att bion skulle öppna så jag kunde köpa ett presentkort till Anton så han kan få gå och se "Alvin och Gänget 2" på juldagen då han redan ska få multum med julklappar så kändes det som en bättre julklapp från min sida, om den blir populär eller inte återstår att se^^

Sedan hittade jag ju lite till mig själv som inte är alltför vanligt. Hade fått mina första rabatter på Lindex sen jag skaffade clubkortet så passade på att nyttja dessa, men jag blev helt förälskad i blusen jag köpte så den skulle fått följa med hem ändå, byxorna hade nog inte följt med om jag inte haft rabatten då jag har ett par exakt likadana i en storlek mindre som passar förutom att de är på tok förkorta!
¨







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: