Mitt absolut bästa köp!

2009-12-09 | 01:17:36

Sammanlagt spenderade jag nästan 8 timmar på Ge-Kås för ett par helger sedan. Jag hittade mycket bra, men det bästa jag hittade var till mig själv, eller egentligen var det min 4 åriga Lillebror som hittade den. Han  frågade vad det var. Jag svarade, innan jag han koppla var det var för en bok som det nu handlar om hade han gjort det.

"Jag tycker du ska köpa den Josse" - älskade älskade Lillebror♥

Detta är för mig ren skönlittratur.
Alla avgudar Twilight, jag avgudar STORA BOKEN OM MÄNNISKOKROPPEN



Detta är för mig ren skönlittratur. Den är spännande, den har en handling

eller ja, det kan man ha delade åsikter om, men den är ju bara bäst!

Min för 70 spänn, tack vare älskade älskade Lillebror♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: