Jag skyller på sprutan

2009-12-16 | 05:59:28
Min röst låter värre än den värsta kråkans och mina lungor håller jag på att hosta ut, bokstavligt talat. Jag skyller på sprutan. Cocillana (stavning?) var min räddning tills det blev ett besök på Borlänges "akut" istället för den avtalade tiden på BUP. Tog en mini-dos av denna morfin betingande hostmedicin och vi gav oss av, jag i hopp om att rösten skulle hålla. Nån kilometer från mottagningen kom den så välbekanta smärtan. Jouringång och lite piller och problemet var löst. Fick Mollipect utskrivet, vilket bara är *****. Okej, för vissa kanske dne funkar men inte här heller.

Somnade vid 23-tiden och är nu vaken. Ögonlocken är tunga, ovanligt tunga och bröstkorgen gör ont. Jag kan slå vad om att jag hostat sönder det ena efter det andra blodkärlet uppe i min stackars hjärna.

Nej nu ska jag sluta med mitt eviga klagande och titta på en av USA´s sämsta "realityserie" Avslöjad!

Kommentarer
Angelica säger:

Hej Josefine!

Hör att det inte är så vidare bra med dig:/ men du ska veta vad jag tänker på dig jämnt. Hoppas vi syns snart gumman saknar dig Puss<3<3

2009-12-19 | 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: