God Morgon Onsdag

2009-12-08 | 08:50:05
Hej alla vackra!

Josefine uppe klockan kvart i nio...det är något som inte stämmer här, en ekvation som inte går ihop. Antingen har jag fått fnatt och vaknat pigg och allert efter endast ett par timmars sömn eller så har jag inte sovit inatt överhuvudtaget...gissade ni på det senare hade ni rätt! Ska verkligen göra allt för att hålla mig vaken hela dagen nu så jag vänder rätt på dygnet.

Efterssom jag troligen hade magsjuka i helgen och var totalt utmattad sov jag ända till klockan kvart i fem igår eftermiddag, så ja, jag var ju inte precis trött vid tio tiden;)

Idag ska jag väl bara fortsätta mig tråkiga liv som sjukskriven, lite tårar, lite ångest, lite fasadbyggande, lite mer tårar...ja ungefär så, låter det inte roligt? För det är reaktioner man oftast möts av "är det inte skönt att bara vara hemma?".

Men  nej det är inte så skönt. Det finns en anledning varför man är hemma, varför man knappt orkar byta kläder på en vecka, varför man går hand i hand med ångesten, varför tårarna kommer när man som minst vill, eller varför det i kroppen finns en liten djävul som smider planer på att bygga upp en ännu hådare fasad.

Nu ska jag vara tyst med mitt är-övertrött-svammel och önska er alla en underbar Onsdag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: