God morgon Måndag

2009-12-14 | 06:24:17

God morgon vackra du!

Måndag i dag och på schemat står vackraste Anton´s lucia på dagis. Han har gjort det klart och tydligt för mig att han ska vara tomte, han har sjungit "Sankta Lucia" med en tvist och påpekat hundratals gånger att jag inte får ta några som helst kort, inte ett enda! Men kommer jag lyckas? Nej skulle inte tro det! Dock skulle det bästa varit om jag hade en extern blixt till kameran, vilket jag inte har så det återstår att se hur kvalitén på bilderna blir.

Antagligen har jag en tid hos min kontakt på BUP (barn och ungdomspsykiatrin) klockan fyra på eftermiddagen men sen återstår det att se om man tog rätt tid eller om det egentligen är imorgon klockan fyra. Jaja det återstår att se och det påverkar mig knappast då sista veckan eller ja de sista veckorna varit väldigt jobbiga och vi har båda varit sjuka och så vidare.

Nu ska jag gå och väcka vackraste lillebror då han om ca en timme måste vara på dagis.

Ha en underbar måndag alla vackra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: