Barn de säger då alltid sanningen!

2009-12-08 | 20:45:50
Jag och Lillebror Anton 4 år sitter vid matbordet. Lillasyster Mathilda 14 år (ja det är faktiskt 9 år och 363 dagar mellan dem) kommer in och hör att vi pratar om dagis. Jag har nyss förklarat för Anton att Han går fortfarande på samma dagis trots att han bytt avdelning. Konversionen blir följande:

Mathilda: På vilket dagis har du trivts bäst på då Anton?
Anton: Hmm jag vet inte
Jag: Du vet du går som jag sagt tidigare Anton på samma dagis, du har bara bytt avdelning
Anton: Nu vet jag, jag gillar det nya dagiset bäst
Jag: Men Anton hur många gånger ska jag behöva säga att...
Anton: Men du har rätt Josse, dagiset måste ju sitta ihop för fröknarna de går till Klövern för att kissa och bajsa...säger de i alla fall, de vågar inte kissa och bajsa på samma ställe som oss är det inte otroligt?


Jag älskar dig ANTON GABRIELSSON ♥

Kommentarer
Patrik säger:

Sv. Shit! Läste du så mycket! WOW! Tack =) Kul att du svarade på frågorna. Laga mat är ball! Hoppas du lyckas med dina drömmar och orkar plugga till hösten!

2009-12-09 | 00:15:03 | http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: