Andra Advent

2009-12-06 | 13:53:40
Bara två kvar sen är det jul(afton)! Dock symboliserar hela december jul för mig, av någon anledning, inte bara julafton. December verkar vara den tiden om året alla blir lite snällare mot varandra (läser man tidningarna får man dock en helt annan uppfattning).

Klockan är snart två och jag har så gott som nyss vaknat. Hade väldigt svårt att somna inatt/imorse även fast jag var väldigt trött. Har fått sovmedcin utskriven som gjorde att jag somnade ca en halvtimme efter jag tagit den men nej det var ingen hitt. Den hjälpte men gav en besk eftersmak i munnen som satt i och gjorde det omöjligt att dricka eller äta på ca 24 timmar, alltså fram till nästa tablett.

I juni 2008 gjorde jag en magnetkamera undersökning och fick då dricka någon besk vätska, detta är bra mycket värre med handen på hjärtat! Ska dock tillbaka imorgon så ska höra om de finns några andra alternativ för detta står jag inte ut med!

Ha en trevlig 2:a Advent alla vackra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: