32 frågor om året som gått

2009-12-30 | 21:27:57
Efterssom jag inte bloggat "mycket" under året så kör jag en lista som kanske kan summera mitt 2009 någorlunda


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade löften som jag inte höll av många anledningar.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej de blev de inte .
4. Dog någon som stod dig nära?
Tyvär så gjorde någon det.
5. Vilka länder besökte du? Jag besökte Tunisien två gånger.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Välmående och lycka om det är något man kan önska...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inga speciella datum, men många speciella händelser.
8. Vad var din största framgång 2009? Att acceptera mig själv att jag kan inte styra alllt som händer och sker och ibland är inte det jag som orsakat dessa "nederlag" såsom sjukskrivningen osv som jag tidigare ansett varit mitt fel.
9. Största misstaget? Inga stora misstag, men kanske några mindre. Jag väljer dock att inte se alla misstag som något dåligt utan som nya lärdomar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Det viruset som jag går och drar på nu är väl det enda...
11. Bästa köpet? Mina älskningar Ralph och Evert
12. Vad spenderade du mest pengar på? Pocketböcker, korsordstidningar och Lillebror.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Tunisien resorna då jag fick vara omringad av de jag älskar mest.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sarah Dawn Finers Moving on och Standing strong men även låtar från Tunisien såsom Horray Horray och Opa Opa
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tyvär.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt mer i nuet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit så trångsynt om man kan kalla det så.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med min familj.
19. Blev du kär i år? Kär och kär...förälskad kanske.
20. Favoritprogram på TV? Måste bli "Say yes to the Dress" sant "Jon and Kate plus 8".
21. Bästa boken du läste i år? Kataringa Mezettis Tarzans Tårar samt Sofia Åkerman´s Zebraflickan
22. Största musikaliska upptäckten? Lars Winnerbäck
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En träningscykel!.
25. Något du önskade dig men inte fick? Faktiskt inte, inte av något mentalt värde i alla fall
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Njöt för fulla drag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mera sol och ork att kunna umgås med de finaste vännerna jag har turen att ha♥
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Varierat.
29. Vad fick dig att må bra? Fina vänner, fina familjen och mina 3 veckor på Afrikas Nordkust.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm... Mest sugen på, va?
31. Vem saknade du? Det fanns någon...
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara jag hann träffa under mina ynka två veckor på Falu Fri.

Kommentarer
sebastian säger:

förälskad? :) ojoj ;) :) kul! :D ha det bra!

2010-01-01 | 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: