12 December!

2009-12-12 | 09:18:33

God Morgon alla vackra!

Har ni som jag vaknat upp till ett tunt snötäcke som gnistrar så vackert? Åhh nu får man en någorlunda känsla av julen som snart är här i alla fall!

Morgonen har spenderats med att baka lussekatter som jag gjorde alldeles själv för första gången, och de blev bra, kan ni tänka er.

Igår var jag med Lillasyster och Lillebror och handlade julklappar, dock han jag inte färdigt så funderar på att ta med Lillebror idag igen så vi kan gå förbi Maxi på hemvägen så han får träffa tomten, dock återstår det att se om vi överhuvudtaget kommer iväg, men det hoppas jag, har några få små saker till som ska fixas sen är jag färdig. Ush jag vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag i år lagt på saker, materiela saker när det finns så mycket bättre det kan gå till, dock har julklapparna i år blivit rejäla och inget krims krams fastän det brukar vara det roligaste!

Ha en underbar Lördag, lördagen innan Lucia♥

 

Iställe för att använda ägg följde jag "orginalreceptet" men istället

för ett ägg använde jag mig av en burk Kesella, så mycket godare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: